1400-12-09

گزارش یکماهه فعالیت تعاونی ( از تاریخ 09-11-1400 الی 09-12-1400 )

اقدامات انجام شده عبارتند از :


1- تشکیل جلسات هیئت مدیره و بازرسین و هیئت امناء در تاریخهای 12/11/1400 و 19/11/1400 و03/12/1400 ثبت صورتجلسات آن و تصویب اقدامات آتی شرکت در صورتجلسات
2- برگزاری جلسه با وکیل شرکت آقای خدمتی در خصوص قرارداد مشاوره و خدمات حقوقی در خصوص کلیه مسائل حقوقی مربوط به امور جاری تعاونی ( اعم از حقوقی و کیفری ) از جمله پیگیری امور حقوقی در کلیه مراجع اداری از قبیل اداره کل تعاون ، اتاق تعاون، اداره کار، سازمان تامین اجتماعی و… که اولین مراجعه وکیل به دادگاه قضائی شهید مفتح از بابت شکایت اعضای نظام پزشکی تبریز از هیئت مدیره تعاونی مسکن نظام پزشکی تبریزدر تاریخ 03/12/1400 بوده است .قرارداد به مدت یکسال از تاریخ 09/10/1400 الی 09/10/1401 به مدت یکسال شمسی به مبلغ 000/000/800/1 ریال، و پرداخت مبلغ مذکور در چهار قسط به امضاء رسید.
3- مراجعه آقای کشفی ( نایب رئیس هیئت مدیره) و آقای خدمتی ( وکیل شرکت ) به شعبه 217 دادگاه قضائی شهید مفتح جهت پیگیری پرونده قضائی شرکت با تعاونی انفورماتیک، که بعلت دادخواست تقابل از سوی پیمانکار مشارکت کننده (آقای محمد جوادیه)، وقت دادگاه به تاخیر افتاد.
4- پیگیری کار گروه امور مالی در خصوص پرداخت کسری واریزی افرادی که در گروه بندی های مشخص ( رنگ بندی های عنوان شده شامل رنگ بنفش : افرادیکه از یک سهم بیشتر دارند – رنگ قرمز : افرادیکه واریزی آنها زیر 30 میلیون تومان – رنگ زرد : افرادیکه واریزی آنها بین 30-50 میلیون تومان – رنگ نارنجی : افرادیکه واریزی آنها بین 65-50 میلیون تومان – رنگ سبز روشن : افرادیکه واریزی آنها بین 100-65 میلیون تومان – رنگ سبز تیره : افرادیکه واریزی آنها بالای 100 میلیون تومان می باشد.) و درنهایت شروع وصول مبالغ کسری واریزی از رنگ بندی بنفش ( افراد دارای چند سهم )آغاز شد که مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه رنگ بندی قرمز( افراد زیر 30 میلیون تومان ) آغاز و درحال انجام می باشد.
5- حضور در وزارت مسکن شهرسازی در تاریخهای 05/11/1400 و 19/11/1400 و 04/12/1400 جهت پیگیری تشکیل و تکمیل پرونده وام و اصلاح و ثبت سامانه که موفق به دریافت کد پروژه از وزارت مسکن شهرسازی شده و در دست بررسی نهائی می باشد.
6- مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک زیبادشت و در انتظار دریافت سند تک برگ
7- انجام اقدامات نهائی و پرداخت علی الحساب قرارداد مربوط به سایت شرکت تعاونی به نام ir.venoushomeland
8- چاپ و پخش تراکت در قطع A5 و A3 ( در خصوص عدم مجوز فروش امتیاز از سوی تعاونی انفورماتیک )
9- ایجاد حساب کاربری در سایت تعاونی برای ذینفعانی که موجودی آنها بالای 65 میلیون تومان می باشد.
10- تغییر اطلاعات حساب کاربری ثنا شرکت
11- تحویل ، نصب و راه اندازی دو دستگاه پوز ( بانک مسکن – بانک شهر)
12- تحویل دفاتر کل و روزنامه سال 1401 از ثبت شرکتها
13- تکمیل افتتاح حساب جاری و کوتاه مدت در بانک مسکن شعبه شیخ بهائی(کد 2685 )
14- نصب 2 عدد باندپایه دار B212XL به همراه دو دستگاه پخشEuro power پایه دار و مارشال جهت اطلاع رسانی صوتی به مراجعین و جلوگیری ازسوء استفاده
15- خرید، چاپ و نصب بنر درتابلوواقع درجنوب غربی پروژه و همچنین در غرب و محوطه پروژه
16- دیوارکشی و نصب درب جداکننده فضای کارگاهی و اداری در طبقه اول مسکونی بلوک A

 

 

برچسب ها: بدون برچسب

افزودن دیدگاه

ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. زمینه های ستاره دار الزامی هستند.